<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Pazartesi, Mayıs 19, 2008

İyi ki doğdun..




Sen.. miniciğim, küçücüğüm...



Ne çabuk büyüdün de şimdi sana bakarken büyüleniyorum, bu mucize işte diyorum, hayatımın mucizesi..

Aslında anlatmak istediğim ne çok şey sana var ama kelimeler bazen hiçbirşey oluveriyor hissettiklerin karşısında...




Benim o minik parmaklı, kıvır kıvır saçlı bebeğim büyümüş de 18 ine giriyormuş....


Neden bu kadar duygusalım bilmiyorum, şu an gözlerim dolu dolu. Birazdan aktı akacak gözyaşımda neler var bilsen...Şükran dolu bir sevinç, huzur ve mutluluk veren bir gurur, girdiğimiz yılın bize getirdiği üzücü şeylerin verdiği hüzün, gelecek için duyulan umut ve güzellikler...




Sen, hep gurur duyacağım, varlığından dolayı hep mutlu olacağım, huzur dolu olacağım bi meleksin...Seni bana veren Tanrıma şükürler olsun, nasıl zor, nasıl mucize bir gelişti o gelişin...





Demiştim ya ben çok duygusalım şu an.. Senin için her şeyin en iyisini, en güzelini diliyorum, hayat sana çok ama çok güzel günler yaşatsın...Kendini sev, hayatı sev, sevenlerini sev...Ve unutma, herkese hakettiği kadar değer ver, hakettiğinden fazlasını değil; elbette sevdiklerin için bazen fedakarlık yapman gereken anlar olacak ama kendini hiç bir zaman harap etme bebeğim, hayat kendini üzmeye gelmiyor çok fazla...





Seni çok seviyorum, iyi ki doğdun, iyi ki bana geldin...


Anneeemmmmm, annesinin güzelliiii, canım psikoloğum,tiramisummmm

<$7orum:

    <$B19 Mayıs, 2008rihinde , <$BBlogger oziiylemiş…

    <$BBirlikte daha nice mutlu yıllar dilerim...> <$B 

    <$B19 Mayıs, 2008rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BSanirim kizinin dogum gunu. Nice yillara. Benimde kardesimin dogumgunu.> <$B 

    <$B22 Mayıs, 2008rihinde , <$BBlogger Muhabbet Çiçeğiylemiş…

    <$BNice mutlu yıllara hepberaber olsun canım. Ömrü uzun, sağlıklı,başarılı, şanslı olsun. Bahtı güzel olsun.
    Sevgiyle kal.
    Öptüm tramisunuda senide:)> <$B 

    <$B23 Mayıs, 2008rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BNice Mutlu Yillar Tatli Psikologumuza...
    Gurur duymakta haklisin Zeynocugum.
    Sen nasil oldun bu arada? Iyi ol insallah... operim.> <$B 

    <$B05 Haziran, 2008rihinde , <$BBlogger Ebruylemiş…

    <$BNice nice sağlıklı güzel yaşlar dilerim...> <$B 

    <$B16 Eylül, 2008rihinde , <$BBlogger Muhabbet Çiçeğiylemiş…

    <$Byaa berelerdesinn. Yazmicakmısın birdaha :(> <$B 

    <$B27 Eylül, 2008rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BGaliba sen artik geri donmeyeceksin :(> <$B 

    <$BYorum Gönder