<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Çarşamba, Aralık 31, 2008

Güle güleeeee 2008..


Yazmak istiyorum ama yazamıyorum.
Karmakarışık bir

durumdayım.
Yorgunum biraz da.
Yok yok bir hayli yorgunum .

Gücüm yok sanki.
Aldığım ilaçlar da serseme döndürdü beni.

Artık iyileşsem diyorum bir yandan da.

En iyisi bu blogu okuyan, okumayan herkese..


Tüm dünyaya..


Yüreklerinden geçen tüm güzelliklerin gerçekleşmesini

diliyorum yeni yılda.

Sağlık diliyorum en başta.

Onsuz

hiçbirşeyin anlamı yok.

Barış diliyorum. Huzur ve mutluluk

diliyorum.

Birlik ve beraberlik, kardeşlik diliyorum.

Umutlarını

yitirmesin kimse sıkıntılarından dolayı.

Umut hep olmalı..

Mucizeler hep var.. Biliyorum.


Mucizeler hep var.


Biliyorummmmmmm..



Güle güle 2008!

Seni sevmedim ben..

Kızmak darılmak yok ama

sevmedim.

Keşke biraz daha insaflı olsaydın.

Yine de dargın

ayrılmayalım hadi!!

Giderayak bi iyilik bi güzellik yap be :)



Veeee

Haydi 2009! sıra sende..

Güzel bi yıl ol e mi?? Herkes için..

<$5orum:

    <$B31 Aralık, 2008rihinde , <$BBlogger öziiylemiş…

    <$Bcanım yaaa herşey gönlünce olsun bir an önce sağlığına kavuşman dileğiyle...> <$B 

    <$B31 Aralık, 2008rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BBende aynilarini senin icin diliyorum. Sevgiler> <$B 

    <$B04 Ocak, 2009rihinde , <$BBlogger Suleyman Ve Benylemiş…

    <$BMerhaba Zeynep,

    2009 Mutlu Yillar senin icin.

    Gecmis olsun ve en cok saglikli gunler dilekler benden ve esimden.

    2009'da sen cok iyi insallah ve yeni yazilar senden bekliyoruz.

    Kanada'dan cok kar gibi cok selam senin icin,

    Suleyman ve Ben> <$B 

    <$B05 Ocak, 2009rihinde , <$BBlogger Muhabbet Çiçeğiylemiş…

    <$BCanım yeni yılda herşey dilediğin gibi olur inşallah canım.> <$B 

    <$B06 Ocak, 2009rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Oziicimm.. herşey hepimiz için güzel olsun inlalah.. Teşekkür ederimm :)

    ***Nillycim, canımm çok teşekkür
    ederim.. Hepimize inşallah..

    ***Süleyman ve Ben.. sayfamda yeniden sizleri görmek ne güzel :)Sana ve eşine çok teşekkür ederim.. Yıllar hepimize güzellikler getirsin inşallah..

    ***Muhabbet Çiçeğimm, teşekkür ederim canım.. Hepimiz için diliyorum tüm güzellikleri...> <$B 

    <$BYorum Gönder